Energi

  Vad utsätter vi oss för denna hets och stress för?

  Jag gjorde det snabbt, effektivt och målmedvetet. Planerade, utförde mina ärenden och gick hem.
Ja, jag pratar om taktik vad gäller julklappsköp. Många människor på samma ställe vid samma tillfälle skapar mycket energi. Det är varmt, trångt, stressigt, knuffigt och en jävla massa skrikande ungar. Inget som peppar mig i alla fall. Vad tycker du? Blir du pigg?

  Så tog jag en sväng på stan igår... Fast jag var klar. Och då kände jag mig nästan elak där jag gick och tog plats helt i onödan. Det var inte alls någon härlig upplevelse. Att gå där och känna "jag är klar med den här skiten". Nej då. Jag kände mig istället onödig och elak. Mitt problem. Jag får jobba på det.

  Okej då. Jag har en baktanke med det här inlägget. ;)

Kommentarer
Postat av: Batman

Jag älskar julstress.

Det är det bästa på hela året.

Mest för att man kan smyga sig upp på folk bakifrån och peta don i ryggen och dom kan aldrig veta vem det var som petade... hehe.

2008-12-23 @ 22:12:32
URL: http://partyslut.bilddagboken.se
Postat av: Elin

Helt rätt, håll dig hemma för fan. Och de jävla skrikande ungarna var säkert mina och de skriker för att de inte får som de vill. Och om jag lät dem få som de ville skulle de för evigt vara bortskämda snorungar som tror att livet är enkelt och sedan skulle de få en obehaglig överraskning sedan när de kommer ut på riktigt. Så sånt är det, var glad för de skrikande ungarnas skull för de håller på att drillas inför det riktiga livet. Det hårda och kalla som är fullt av besvikelser.

2009-01-10 @ 15:32:16
Postat av: fannie

det är ju det bästa som finns!

2009-01-29 @ 17:26:37
URL: http://fannien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0