Förföljd

  Tåget från Stockholm kom in 23:33.
Utekväll. Roligare än på länge... och sedan hemgång.

  (Det är som vanligt planlöst när jag skriver. Från början är det planlöst och det var inte tänkt som en fortsättning.
Även om jag behöll namnet så var det inte tänkt som en fortsättning. Jag skulle kunna vägrat det. Låtit bli att ta upp det.
Men vissa saker går inte att förbise.)

  Jag går in på innergården och möts av ljud. Möts av en syn. Någon har tömt en handväska på trappen utanför porten.
På marken 5 meter därifrån ligger tjejen från sidan 64.

  Jag kunde ha ignorerat det. Struntat i att ta upp det, men händelsen är för bissar för att ignorera.
Hon är sedan några år min granne... Hon har ett namn... och jag är förföljd.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte? Du förföljd? Hon från sidan 64? You lost me somewhere.

2008-12-03 @ 17:31:16
Postat av: Johan

Läs min bok (är den ledtråden jag ger).

2008-12-03 @ 17:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0